Open Steam

Llengua de signes, adquisició del llenguatge i cervell: elements per reflexionar en la pràctica educativa

Les llengües de signes han restat desconegudes durant segles. Ara, estan entrant amb força en diversos àmbits de recerca, i ens donen claus sobre el llenguatge i la seva adquisició. En aquesta xerrada presentarem algunes recerques per conèixer la tríada cervell-llenguatge-cognició, centrant-nos en el cas de les persones sordes. D’aquesta manera, ens aproximarem a la situació dels nens sords, que podem trobar a les nostres aules. Oferirem recursos i estratègies de bones pràctiques que cal tenir en compte en cas de tenir un alumne sord a l’aula, així com també orientacions sobre com treballar en una aula amb un intèrpret de llengua de signes.
Intervenció:

Gemma Barberà Altimira és professora i investigadora a la Universitat Pompeu Fabra. Coordina el Centre d’Estudis LSC-UPF Actua de la llengua de signes catalana.

Jordina Sánchez Amat és membre de la unitat de recerca LSC Lab i del Centre d’Estudis LSC-UPF Actua.

Lloc: FCRi, passeig Lluís Companys 23, Barcelona
Data: dijous 8 de febrer de 2018, de 18 a 19.30 hores
Inscripcions:
montse.miras@fundaciorecerca.cat

Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació
Aquesta activitat és possible gràcies al projecte SIGN-HUB, que ha rebut finançament del programa europeu Horizon 2020.
Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s